Pages

Tuesday 25 December 2012

Ingin Hamil ? Set Kesuburan Shaklee , Penyelesaian Masalah Kesuburan

 
Kali ini saya ingin berkongsi cerita pula, urmm sebab apa ye chintahealthy nak berkongsi cerita, sbb nak terangkan secara teori agak rumit sikit..so melalui cerita kita boleh berkongsi dan merasai kegembiraan pasangan yang telah lama mendirikan rumahtangga tetapi masih belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata, walaupun pelbagai usaha telah di buat, tetapi kesabaran dan kesedihan  mereka terubat, setelah mencuba produk shaklee.
 
Ikuti Kisah Penguna Shaklee:
 
Kisah 1:
"saya mengamalkan minum ESP lebih kurang setahun sejak kelahiran anak ke 2 saya. Memang sejak kelahiran anak ke 2, saya mempunyai masalah kesuburuan..bayangkan selepas setahun lebih berkahwin barulah saya disahkan hamil anak pertama..kemudian lima tahun saya menunggu untuk menimang cahaya mata ke 2..setelah ,mencuba SET E, saya terus mengambil ESP sehingga sekarang, nak dijadikan cerita, walaupun tahu kelebihan ESP ini, saya tetap mengabaikan protection(cegah hamil) sebab saya tahu saya tak mungkin hamil dalam waktu terdekat, Namun Kuasa Allah, dan ALLAH MAHA KAYA..selepas period saya yang pertama (16/6/2012) terus saya dah tak period lagi..mula-mula cek keputusan nya adalah negative..tetapi selepas hari raya..tiba-tiba saya rasa loya-loya..so ambil keputusan pegi cek lagi sekali..FUHHHH!...alhamdulilah +ve ..yeayyy!!!! saya tidak perlu menunggu lama seperti sebelum ini untuk menimang cahaya mata, walaupun sebenarnya saya belum bersedia..kerana pada asalnya saya menggunakan produk shaklee ini unuk penyusuan ..tetapi..boleh hamil sekali..alhamdulilah..saya kini sudah hamil 4bulan..terima kasih Yaalah..dan terimakasih kerana memperkenalkan produk ini.."
Testimoni: Dari Noor Azlina
 

 
 
Kisah 2:
Kisah ini diceritakan oleh Distributor Shaklee  Suhana Iburizqi sendiri, yang ingin berkongsi kegembiraan customer beliau yang sukar hamil kerana masalah hormon yang kurang stabil.
 
"Saya mendapat Khabar berita yang sangat gembira apabila customer saya sudah hamil dengan Kebesaran Allah S.W.T serta kesan selepas menggunakan SET KESUBURAN SHAKLEE
kerana sebelum ini dia mempunyai masalah hormon yang tidak stabil dan mempunyai masalah keputihan yang serius, so, saya syorkan dia mengambil GLA dan ALFALFA dulu untuk betulkan hormon, selepas pengambilan GLA dia period dan darah byak dekat 2 minggu...ini juga membimbangkan dia..hampir2 nak berjumpa dengan doktor pakar, tetapi dia meneruskan pula dengan mengambil ESP dan vitamin B untuk kesan yang lebih baik, malah si suami turut mencuba Zink dan Vitamin E untuk pekatkan sperma, syukur dengan kebesaran Allah s.w.t kerana tidak sampai 2 bulan pengambilan beliau telah berjaya hamil..syabas!!!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...