Pages

Tuesday 25 December 2012

Set Kesuburan Shaklee: Bagaimana Ia Membantu?




Ramai yang telah membanca entri saya sebelum ini, iaitu perkongsian cerita pengguna SET KESUBURAN SHAKLEE yang telah berjaya hamil. Kali ini, saya ingin berkongsi info mengenai, "Bagaimana ia membantu pasangan yang inginkan cahaya mata"

Pertama, mari kita lihat dulu kajian yang dilakukan  oleh Harvard Medical School, hasil kajian menunjukan tahap kesuburan seseorang  boleh dinaikkan dengan pengambilan Multivitamin & Multimineral. Oleh yang demikian persoalannya Adakah Set Kesuburan Shaklee mengandungi Multivitamin dan Multimineral yang diperlukan oleh tubuh untuk meningkatkan tahap kesuburan? 

Jadi mari kita lihat satu persatu di dalam set kesuburan shaklee untuk wanita. Set Kesuburan untuk wanita mengandungi vitalea, B Complex, Vita-C, alfalfa dan GLA Complex, manakala untuk Set Kesuburan untuk lelaki pula mengandungi Vita Lea, B complex, Vita C dan Zinc Complex.

Multivitamin dan Multimineral terkandung didalam Vita Lea Iron Formula, ia membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Ia bertindak dengan memenuhi atau melengkapkan  ruang-ruang kosong dalam tubuh kita yang mana kemungkinan tubuh tidak dapat bekalan ini daripada amalan makanan diet harian kita.  Jadi dengan pengambilan Veta La sistem tubuh agar berfungsi dengan baik dan cekap.

Vitamin B Complex mempunyai peranan  penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.

Vita C  pula bertindak sebagai  pembinaan dan pemulihan sel dalam badan.
Alfalfa juga amat baik  untuk wanita kerana membantu dalam hal-hal organ kewanitaan dan menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya.

Walaubagaimana pun Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam membatu meningkatkan tahap kesuburan ialah GLA Complex untuk wanita dan Zinc Complex untuk suami.

 Bagaimana kedua-dua vitamin ini berfungsi?

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ dan membetulkan hormon bagi yang mengalami masalah hormon tidak stabil. Serta GLA juga membantu dalam 'menyediakan ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari.
Manakala, Zinc pula membantu dalam menguatkan sperma supaya boleh bergerak aktif di dalam ruang persenyawaan.

Insyaalah dengan semua gabungan nutrien di atas,  Sedikit sebanyak memberi harapan kepada anda untuk menimang cahaya mata. Dan yang penting sebagai seorang muslim kita  Jangan lupa teruskan berdoa padaNYA agar dikurniakan cahaya mata. "Dan ingat Kita merancang untuk kita dan jangan lupa DIA jua merancang untuk kita, dan selalunya RancanganNYA yang berjaya. so, tidak salah teruskan berdoa dan berusaha dan jangan berhenti berharap."


Untuk maklumat produk ini, sila hubungi saya: zuziana zakaria
Call/WhatsApp:019-3447214
email:zuziyana@gmail.com
Add Fb: facebook/zuzianazakaria
klik FanPage: https://www.facebook.com/ChintaHealthy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...