Pages

Monday 3 December 2012

Set Kehamilan Shaklee



SET KEHAMILAN SHAKLEE
 
Saat membahagiakan para ibu apabila disahkan positif mengandung, dan kebanyakan dari kita ibu akan mengalami simptom seperti sakit kepala, loya, alahan, tidak bertenaga dan sebagainya. Ada, para ibu yang mengalaminya pada peringkat awal iaitu 2@ 3 bulan tetapi ada juga yang berlarutan sehingga 9bulan. Dan ada sesekali ibu-ibu mengalami simpul biawak, sembab kaki, dan rasa penat bila perut semakin membesar.

 
Cuba ibu-ibu bayangkan jika selama 9 bulan itu kita lalui dengan badan yang sihat, cergas, bertenaga dan ceria….PASTI SERONOK…

 

Oleh Itu…

 

Apa kata para ibu semua mencuba set mengandung Shaklee, kami mengesyorkan 4 supliment asas untuk ibu-ibu hamil, iaitu:

 

  • Energizing Soy Protein (ESP) : protein berasaskan soya non-GMO yang sangat baik utk perkembangan janin (sel terbentuk drp protein) selain untuk tenaga berterusan

  • B complex : dilengkapi dengan asid folik dan lapan vit B beserta Folic Acid yang penting untuk saraf dan baik buat ibu hamil.

  • Vitamin C : untuk menguatkan sistem imun badan.

  • Vitalea : multivitamin yang dilengkapi dengan zat besi yang bagus untuk elakkan anemia.

  • Ostematrix : gabungan kalsium, magnesium dan vitamin D yang bagus utk sistem saraf, pembentukan tulang bayi serta menghindari simpul biawak (cramp). Kalsium yang mencukupi juga membantu proses meneran semasa kelahiran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...